Photo
Terkutuklah orang yang banyak berdusta. Iaitu orang yang terbenam dalam kebodohan dan kelalaian. Al-Dzariyat, 10-11. #muhasabahdiri #note2self #selfreminder  (at Bandar Putra, Kulaijaya)

Terkutuklah orang yang banyak berdusta. Iaitu orang yang terbenam dalam kebodohan dan kelalaian. Al-Dzariyat, 10-11. #muhasabahdiri #note2self #selfreminder (at Bandar Putra, Kulaijaya)

Photo
Satu hari nanti. Saya akan pastikan yang saya melangkah ke office bukan lagi dengan senyum kosong yang dibuat buat. Tapi dengan senyum yang penuh dengan bahagia. B-) #cupofcoffe #office #weekday #breakfast  (at HQ aL-ikHSaN)

Satu hari nanti. Saya akan pastikan yang saya melangkah ke office bukan lagi dengan senyum kosong yang dibuat buat. Tapi dengan senyum yang penuh dengan bahagia. B-) #cupofcoffe #office #weekday #breakfast (at HQ aL-ikHSaN)

Photo
Dan bahawasanya Tuhanlah kesudahan (segala sesuatu). Dan bahawasanya Dialah yang menjadikan orang ketawa & menangis. Dan bahawasanya Dialah yang mematikan & menghidupkan. Dan bahawasanya Dialah yang menciptakan pasangan lelaki dan perempuan. Al-Najm, 42 - 45. (at Bandar Putra, Kulaijaya)

Dan bahawasanya Tuhanlah kesudahan (segala sesuatu). Dan bahawasanya Dialah yang menjadikan orang ketawa & menangis. Dan bahawasanya Dialah yang mematikan & menghidupkan. Dan bahawasanya Dialah yang menciptakan pasangan lelaki dan perempuan. Al-Najm, 42 - 45. (at Bandar Putra, Kulaijaya)

Photo
Anak patung kesayangan makdik <3 #aqilah #anaksedaramakdik #baby

Anak patung kesayangan makdik <3 #aqilah #anaksedaramakdik #baby

Photo
Wahai orang yang beriman! Jika seseorang yang fasik datang kepadamu membawa suatu berita, maka telitilah kebenarannya, agar kamu tidak mencelakakan suatu kaum kerana kebodohan (kecerobohan), yang akhirnya kamu menyesali perbuatanmu - 6,Al-hujurat

Wahai orang yang beriman! Jika seseorang yang fasik datang kepadamu membawa suatu berita, maka telitilah kebenarannya, agar kamu tidak mencelakakan suatu kaum kerana kebodohan (kecerobohan), yang akhirnya kamu menyesali perbuatanmu - 6,Al-hujurat

Photo
Rendang daging mak always win!!! #rendangmak #food #foodporn  (at Bandar Putra, Kulaijaya)

Rendang daging mak always win!!! #rendangmak #food #foodporn (at Bandar Putra, Kulaijaya)

Photo
Kadang kadang hidup ni tak lah macam apa yang kita nak. Dalam setahun macam macam ada bak kata @nurullee85 dkt ig dia. Apa pun, nak tak nak kita kena berjalan jugak. Tersembam dan sakit macam mana pun, utk diri kita dan utk orang orang sekeliling kita. Kita kena jugak bangkit. Ye dak? #motivasidiri #muhasabahdiri #me #myself #i  (at Taman Universiti, Skudai, Johor.)

Kadang kadang hidup ni tak lah macam apa yang kita nak. Dalam setahun macam macam ada bak kata @nurullee85 dkt ig dia. Apa pun, nak tak nak kita kena berjalan jugak. Tersembam dan sakit macam mana pun, utk diri kita dan utk orang orang sekeliling kita. Kita kena jugak bangkit. Ye dak? #motivasidiri #muhasabahdiri #me #myself #i (at Taman Universiti, Skudai, Johor.)

Photo
Rasulullah berkata &#8220;Allah itu santun dan pemurah, dia segan pada hambanya, sekiranya hambanya mengangkat kedua dua tangan dan memohon kepadanya, dan membiarkan kedua dua tangan hamba itu kosong (tidak dikabulkan)&#8221;. (at Bandar Putra, Kulaijaya)

Rasulullah berkata “Allah itu santun dan pemurah, dia segan pada hambanya, sekiranya hambanya mengangkat kedua dua tangan dan memohon kepadanya, dan membiarkan kedua dua tangan hamba itu kosong (tidak dikabulkan)”. (at Bandar Putra, Kulaijaya)

Photo
Mata palsu dari @affeirashoppers . Yang penting skali rasa dia selesa gila. Chuols yg rasa2 nak try2 pakai tu boleh la visit ig dia k! (at HQ aL-ikHSaN)

Mata palsu dari @affeirashoppers . Yang penting skali rasa dia selesa gila. Chuols yg rasa2 nak try2 pakai tu boleh la visit ig dia k! (at HQ aL-ikHSaN)

Photo
Allah bagi saya satu sebab untuk bersedih. Dan beribu ribu sebab untuk saya senyum dan ketawa. Dan terima kasih sebab jadi salah satu sebab untuk saya senyum dan ketawa. #kawanyangkitasuka #colleagues #jamuanraya #alikhsan #team #friends  (at Taman Universiti, Skudai, Johor.)

Allah bagi saya satu sebab untuk bersedih. Dan beribu ribu sebab untuk saya senyum dan ketawa. Dan terima kasih sebab jadi salah satu sebab untuk saya senyum dan ketawa. #kawanyangkitasuka #colleagues #jamuanraya #alikhsan #team #friends (at Taman Universiti, Skudai, Johor.)